bla bla bla

Dagsformen har varit känslosam, har varit blödig liksom. Tyckt att allt varit fint å bra. Har tänkt på hur mycket jag tycker om minstingen, och hur jobbigt det kommer kännas att inte längre träffa honom varje dag. Han var extra rolig och gosig idag, så det blev mycket kramar.
Var på invigning av Abercrombie & Fitch idag med Amanda och Sofie. Det var en knasig upplevelse. Massa dansande skitsnygg personal som raggade på en när man gick och såg på kläderna. Gjorde en bara hemskt obekväm och generad. I dörröppningen stod en kille i bar över och fotades med tjejer av en fotograf med polaroidkamera. Fånigaste jag sett. Fanns fina huvtröjor, men det var inte alls min stil. Så inget där. Zara däremot ska jag ta mig en sväng på när nästa lön kommer. Sen gick vi på Cocacolas utställning för 125-års jubileumet. Träffade på Poppi & Fabbe där. Helt slumpen! Sen köpte jag till Karl Lagerfeldt-flaskorna som fattades i samlingen.
Nu är jag mer skör och irriterad, för att kommentera kvällsformen. Nu är en sådan gång jag skulle kunna åka och ilske-shoppa. Jag skulle liksom vilja skrika åt någon, men har ingen som jag kan skrika åt. Inget trevligt sällskap är jag med andra ord ikväll. Vi får se hur kvällen slutar. TUR att jag inte är barnvakt ikväll, då hade jag inte stått ut. Har nog mycket att göra med att jag låg sömnlös hela natten, så tröttheten tar över.

Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0