bäst-helg

Det var helt enkelt helg jag behövde för att bli pigg och glad igen. Har haft en riktig bäst-helg och är så glad för det.
Var på dansen i fredags och sedan förfestade jag med Katarina och Amanda innan vi mötte Jossan och Bella vid L'Arc. Alla kom in och vi dansade och hade trevligt. Efter att Bella och Jossan åkt hem stannade vi en stund till, dansade lite till och skålade champagne. Lyckad kväll!

Vi sov alla hos Amanda, vilket ledde till go-frukost på lördagmorgon. Mickis kom och laddade telefonen medan Katarina och Amanda klippte håret och när dem var redo åkte vi allesammans till Belleville, köpte suspekta Vietnamesiska mackor och tog oss upp till Parc Belleville. Överraskande nog så var mackorna supergoda! Perfekt för fyra bakis-tjejer. Vi myste gott i parken innan vi alla åkte hem för middag. Mickis till sitt gäng, och resten av oss hem till Amanda.
På kvällen åkte vil till baren där Fabians syrra jobbar. Vi kom för sent för att det skulle vara värt att betala in oss på fotbollsmatchen, men löste det med att promenera vid Seine och sedan sätta oss och dricka öl efter avklarad match. Jättetrevligt hade vi det, ännu en gång. Vi åkte hem, medan resten åkte på Salsaklubb.

Imorse hade vi go-frukost igen, jag, Amanda och Katarina. Det blev lite som brunch med tanke på klockan, men lika bra var väl det. När vi var klara gick vi till Parc Monceau och solade, läste och lyssnade till musik tills vi inte orkade med solen mer. Åt glass hos Amanda, sen gick jag hem. Wille fyller år och han hade kalas igår, men fick sin present av mig redan innan kalaset för att han skulle kunna ha den då. En engångskamera som han glatt använde flitigt under kalaset, kul! Eftersom det var Willes födelsedag hade han beställt tacos till middag, och det gladde mig gott eftersom det fanns kvar av min svenska qournfärs. Alltså tacomiddag.

Kvällen och helgen har avslutats med bio. Jag, Amanda, Mickis, Fabian och ett par vänner till Fabians syster såg på The Hangover 2 här på Champs Elysees. Och den var verkligen superkul, jag är helnöjd.

Imorgon vaknar jag upp till Isabelles 20årsdag. Vi ska fira med lyxlunch och sedan på kvällen ska vi åka båt längs Seine. Dagen efter det är det min tur att fylla 20 år. Tanken är för min dag Sushilunch och på kvällen inta Buddha Bar för drinkar. Dagen efter det är det löning!! Jag ser så mycket fram emot de kommande dagarna.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Katarina

Du är puss!

2011-05-30 @ 12:51:29
Postat av: Lana

Vad mycket roligt du haft för dig den senaste tiden:) och vad glad jag blir av att höra att din födelsedag var så underbar! Vilket datum kommer du hem? Jag längtar sååå!

2011-06-03 @ 13:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0