20 år

Jag är så lycklig. Jag är så lycklig och varm i hjärtat att jag kan gråta. Jag har haft och har en helt underbar födelsedag tack vare alla fina vänner jag har omkring mig och alla gratulationer hemifrån. Och för det är jag oerhört tacksam. Det känns stort att fylla 20 år och det var verkligen varit min dag hela dagen.
Det är annorlunda att fira sin födelsedag på bortaplanen men jag är så glad att vara här i Paris, jag har fått så fina vänner som ligger mig varmt om hjärtat och min värdfamilj har tagit hant om mig som en riktig familjemedlem med uppvakting,sång och paket på morgonen.
På dagen hade även jag och Amanda och barnen världens mysigaste fikastund som gjorde mig glad.

På lunchen idag var vi på Sushi-shop, Jag, Amanda, Katarina, Sofie, Mickis och Bella. Jag fick blommor och Mario Testinos samling med modellbilder på Kate Moss och så höll även Amanda ett så rörande vackert tal till mig och Isabelle, att våra ögon tårades.

Har nyss pratat med mamma också. Grät över att det finns så många som tycker om mig. Nu ska jag ta mig i kragen, duscha och träffa mina fina vänner för några drinkar på Buddha Bar.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Amanda

du kan vara fin vän!!!

2011-06-01 @ 12:32:15
Postat av: Mammis

<3 <3

2011-06-01 @ 19:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0