vingt degrées

De senaste dagarna har det varit hur varmt som helst här i Paris. Men till helgen lovas det regn. Typiskt!
Jag och Amanda tar tillfället denna kväll då det ska vara runt tjugo grader varmt, att sitta läns Seine med vin, frukt och svenskt godis och ha det gott.
Men först åker jag iväg för att dansa jazz.

Och Pappa! Idag har jag tänkt på dig och längtat efter dig. Och på hur mycket du skulle ha gillat den här dagen. Värmen, solen. Och hur snygg du skulle vara i dina Raybans Wayfarers och en ljus skjorta. Om tre veckor hoppas jag att jag får se dig så här. Om tre veckor precis idag är vi på Disneyland tillsammans, du jag Adde och Mamma. Jag längtar.


Magnoliaträdet som blommade så vackert idag.

Kommentarer
Postat av: Lana

Underbart! Hoppas det blir lika fint när vi kommer ner:)

2011-03-26 @ 02:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0