cinema

Idag var jag piggare än jag vågat hoppats på. Solen har skinit och det har varit en toppendag. Jag var med Amanda och småbarnen i parken, sen hem så barnen fick leka hemma. Jag jobbade lunchen och fick därför sluta lite tidigare i eftermiddag. Då passade jag på att gå till parken och läsa. Jag varvade Söndag med Gefle Dagblad och Hundråringen. Solen sken och inte förrän det kändes som att min svanskota fått ny form gick jag hem. Paella och grönsaksbiffar till middag och så har jag ta'tt en lång dusch, sköönt att vara ren.
Ikväll ska jag på bio. Jag ska möta upp Amanda klockan 20.00 vid biografen och så ska vi se vilken film som känns spännande. UGC visar nämnligen alla sina filmer för 3,50 euro 20,21,22 mars. Det gäller att passa på. Katarina och Sofie kommer antagligen också med.
Måndagar har blivit något utav en favoritdag på sistone.

Psst. Har även fått grönt för att smita iväg på torsdagarna för att kunna få vara med på baletten. Är så otroligt glad för det. Balettläraren har många års utbildning på nacken och har även jobbat på Operan. Ska bli spännande att få undervisas av henne.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0