torsdag, bella och balett


Vinglaset från vinmässan kom till användning, jag fick en blomma av Wille i parken i måndags.

Idag har jag haft sovmorgon och på lunchen mötte jag upp Isabelle i parken för att hurta en stund. Hon kom sedan hit på kaffe och prat medan jag käkade plättar. Dagen har inte bestått av särskilt mycket arbete eftersom familjen nu är på väg till Charles de Gaulle för att möta upp en del av släkten som är där och mellanlandar några timmar. De tar tillfället i akt att äta middag tillsammans.
Och vad gör jag? Jo, jag ska åka iväg och dansa balett och sedan komma hem och äta middag, duscha och ringa Linda på Skype. Och imorgon är det fredag igen. Denna vecka har gått rekordsnabbt och om två veckor är mamma pappa och Adrian här. Det kan inte sägas för många gånger.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0