telepati fungerar sällan


Jag, mamma och Adrian. Sommaren 96.

Ikväll pratade jag en superkortis med lillebror på chatten. Jag sa att jag verkligen hade önskat att jag låg i soffan på Håde med mamma, pappa och honom. Och med Nighty som man blir så irriterad på för att hon vill gosa hela tiden, vilket resulterar i hår i munnen. Kvällsmacka à la Pågen Längtan och slöglo på TV ihop, med en blaska i hand. Sen hade jag kunnat vakna upp i min säng i Paris igen. Bara för en kväll skulle jag vilja vara hemma. Bara för ikväll.

Kommentarer
Postat av: Mammis

Gulli, gull, är bänkad i soffan med den gostokiga katten... och tänk om din önskan vore möjlig:)// Pussar och kramar

2011-03-03 @ 20:20:20
Postat av: Katarina

Men vännen!

Fint inlägg, förstår precis. Som jag säger till lill-pirayan ibland: Tänk att det är helt underbart att tycka så mycket om några att man längtar efter dem. Motsatsen vore ju fruktansvärd.



Det brukar visserligen bara göra henne arg och säga signatur Ändåååået, men du kanske förstår vart jag vill komma? :)



Stora, stora pussar! Ses i mörra! YES!

2011-03-03 @ 21:09:22
Postat av: Anonym

Undrar just vart kjolen tog vägen???

2011-03-04 @ 15:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0