sunny side up



Idag har jag tänkt lite på hur knasigt det är att man kan tycka om någon annans barn så mycket som om det vore ens eget. Hur mycket man kommer sakna den lille parven senare.
Har även skrivit ned massor med barer och mysiga biografer som jag vill besöka. Än om det är tre och en halv månad tills jag ska åka till Sverige, finns det så mycket jag vill hinna göra och se, så man lär rappa på lite.

Idag var det finväder igen. Parken på morgonen, slumrade till på lunchen, barnen slutade skolan tidigt. Så jag gick hem med mellanbarnet för mellis, sedan gjorde vi läxor och tog en joggingrunda i parken. Löptights och t-shirt räckte. När vi kom hem lektes det med lego, lästes barnböcker och vi ritade också. Städade barnens rum tillsammans med dem.
Ikväll åker jag och dansar för första gången på över en månad och får äntligen inviga mitt nya träningslinne som jag köpte innan jag blev sjuk, tidigt i februari. Ikväll blir det ragga. Jag räknar med redig träningsvärk imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0