push push

I helgen var jag partysugen, men det slutade med två lugna kvällar i allafall. Nästa helg vankas tvådagars. Och på onsdag ska vi lyxa till med vattenpipa och vin. Innan det blir det träning och arbete. Denna vecka hann jag med att gå på två danspass (det tredje blev inställt på plats), jogga allt som allt 1 mil och sedan en promenad i parken. Höll mig med fika och snask till helgen, och hade ju fått svenskt snask på posten av mamma, så det var värt att vänta på.
Längtar tillbaka till fullkorn måste jag säga. Men jag ska göra mitt bästa för att börja leva nyttigt och hälsosamt denna vår här i Parren. Hej gröt!



Kommentarer
Postat av: Fernanda

Vad duktig du är :) Jag kan släpa med mig lite hemifrån när vi kommer, säg bara vad du vill ha! Lika bra så man får plats i väskan till annat :D

2011-03-22 @ 17:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0