lugn






Min söndag bestod av morgonguldstund hos Katarina. Gullmysen klev upp och fixade frukost medan jag sov vidare så skönt. Fick en dumle till kaffet också.
Till lunch blev det våfflor i kyrkan med henne, Amanda och Bella. Och därefter vinmässa med Bella där hundratals vinodlare tagit plats för att sälja sitt vin, och där ännu fler köpare tog tillfället i akt att fylla på vinkällarna. Vi testade de viner som hade fått priser, kändes lite fånigt när man inte visste något om något. Men vi fick iallafall ett glas och fick testa på hur mycket vi ville. Låter livsfarligt, men så farligt var det inte när jag testade att blåsa innan vi gick därifrån. Inte farligt alls faktiskt.
Därefter sushimiddag och slutligen när Bella åkt hem gick jag till Katarina igen för kvällsfika och filmmys.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man var ju lite orolig

2011-03-30 @ 20:40:39
Postat av: Linda

Vinkännare känns givet i frankrike. Skojsigt! Men du hörde lite halvt på meddelandet igår. Om annat så är jag hemma ikväll iaf. Puss <3

2011-03-31 @ 09:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0