fettisdagen

Superbra väder idag!!!! Nästan så att jag fick en känsla av att vara utomlands i ett varmt land, såsom det känns på kvällskvisten. Mmm.
Och när jag gick föbi en frisörsalong luktade det precis som det gjorde i Nice. Mmm.
Och imorse åt vi semlor till frukost, kändes som om någon utav oss fyllde år. Mmm.
Idag på dagen följde jag och lilleman med till ett av de barn som Amanda passar och där lekte alla tre barn ihop. (Amanda passar två barn) Det är så kuuul att se dem leka ihop, de är så glada och goa och man kan inte annat än älska dem.
På lunchen packade jag väldigt lite, gick dåligt liksom. Vet inte vad jag vill ha med mig, kände mig lite less på blusar, vilket i stort hela min garderob består av, började testa kläder. Däribland skinnjackan som jag köpte igår. Blev på dåligt humör av någon anledning och nu ikväll lämnade jag tillbaka den, kändes inte helt rätt i passformen. Men den var himla snygg på en tjej som jag såg med den sedan. Då ångrade jag mig lite. Men SKITSAMMA. Jag hittar väl någon annan.
I samma veva som jag var på Champsan gick jag på HM för inköp av strumpbyxor och hårsnoddar (JA, mitt hår har växt så mycket att jag måste köpa andra snoddar). Köpte en görsnygg ring också. Den åkte ned i Berlin-packningen med en gång. Jag tror jag kommer ha det hiiimla mysigt med Kajsa i Berlin. Spelar liksom inte riktigt någon vidare roll vad vi hittar på, för det ska bli så nice att känna på en ny stad.

Ikväll går jag till Katarina och hänger en sväng. Blir nog filmmys skulle jag gissa.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0