dimanche 20 mars







Söndag. Sol på himlen. Vi hängde i Parc Monceau och läste svenska tidningar. Vi hade 13 stycken och satt där i allafall en och en halv timme, innan vi lagade sen lunch hemma hos mig. Väl hemma kom Katarina också och åt lunch. Sen blev det kaffe och carambar. Vi satt och skrattad åt de gåtorna som är så dåliga att de blir roliga, och undrade över vem som egentligen jobbar med att ta fram alla gåtor?
Efter ännu lite mer tid här hemma gick vi ned på Champs Elysees och tittade på kläder. Därefter gick jag hem och pratade i telefonen med Jessica, eftersom mitt skype var knas och min bestämda skypetid med Johan inte kunde bli av.
Ännu senare kom Katarina tillbaka till mig och vi såg på sista avsnittet av Solsidan och åt lite svenskt snask. Jag la mig i tid redan vid klockan elva, men kunde inte alls somna. Låg och tänkte på massa olika saker. Tillexempel dansen, tillexempel hösten och så vidare. Jag somnade nog inte förrän vid tre. Typiskt, för det ser alltid ut som om jag har varit ute och festat när jag inte fått sova ordentligt. Jag ser med andra ord riktigt sliten ut utan sömn. Inte konstigt att det kallas skönhetsömn.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0