berran

"... Visste inte att det kunde vara så frustrerande att inte kunna ett språk. Jag säger merci hit och pardon dit fast jag kan använda engelska. Idag har jag köpt hostmedicin i form av juice (och jag tror den funkar!!!) och sedantvå  secondhandfynd och en engångskamera har jag också hunnit med.
Det är så billigt att äta ute, änn har jag hunnit med döner, croissant&kaffe, kaffe&cheesecake och så rödvin &pasta. Ikväll blir det pingpongbar. Man spelar rundpingis och dricker och gungar i takt. Hej å hå, enchuldegun."

Orkade inte skriva om det två gånger. Detta har hunnits med + en promenad vid tv-huset, alexander plats, promenad på "Under den liden" (stavningen är jag väldigt osäker på) och även "the memorial to the murder jews of people". Värt att gå på.
Jag å Kajsa handlade lite på Netto och sen gick vi hem och vilade. Ska bli riktigt kul att spela rundpingis med random folk ikväll. Kul och lite galet på samma gång.
Och flygresan gick jättebra, fick knappt ont i öronen, öronbarn som jag är. HAHA, vet ni? De rev i min väska i tullen för att de trodde jag smugglade cigarrer, MEN så var det bara små stackars oskyldiga Twix. HAHA! Tji fick dem.

Kommentarer
Postat av: Kataflina

Det kanske var precis vad de hoppades på egentligen?? Beslagtog de dina twix?

Jag saknar dig här i dyra Paris, bli inte för kär i billiga Berlin.... Pussar i drösar!

2011-03-12 @ 13:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0