tralla på

Hej å hopp.
Ikväll ska jag och Katarina helt otippat på Judas Priest. Nämnde det förut. Behöver peppa igång lite tror jag. Min förkylning försvann igår och gladast är jag för det.
Familjen och jag hade hejdå-lunch på Bistrot Romain igår och det var inte lika sorgset som jag trott. Det blev som ett vi ses snart igen. Sen vilade jag hela dagen tills det att Katarina kom.
Katarina sov här inatt och bra var det eftersom jag blir supernojig när familjen inte är här. Typ att någon tänker bryta sig in så fort jag hör att hissen går upp eller så.
Idag var vi in i Madeleinekyrkan sedan gick vi till Opera och La Fayette för att söka efter et Body Shop som jag hittade till helt på känn. Creepy.
Ska gå en promenad i Monceau nu. Måste rensa bort lite tankespöken. Och för dem som är intresserade så besöktes hemparken av självaste J Lo i torsdags. Synd att man inte stötte på henne.

Just det! Jag har klippt håret också.

Puss å hej.



Utsikt från Parc Belleville i Maj.

Kommentarer
Postat av: Amanda

men nähä? cooooolt! saknar dig!

2011-06-20 @ 21:54:52
URL: http://hifromparis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0