la musique

Tack Anna för din fina kommentar. Den fick mig att bli gladare.
Vide fick mig också på bättre humör igår eftermiddag. Vi var ensam hemma och lyssnade på Lady Gaga och dansade. Vanligtvis brukar Vide säga åt mig att sluta när jag sjunger, men när jag igår dansade av hela mitt hjärta fick jag absolut inte sluta. "Bea inte sluta dansa!!!" Och när jag tog några trötta skutt så ropade han "Bea kom igen!! Bea kom igen dansa!". Han vet hur man ska göra han!

När jobbet var slut hängde jag med Katarina och Amanda och vi spelade kort för andra kvällen i rad.

Idag har jag varit med Amanda och köpt Kusmi-te och sedan åkte vi till Marais och mötte Bella och Sussie. Skönt att få en kram av Sussie, skönt att se henne. Det har ju trots allt gått ett halvt år sedan sist!!!
Sedan blev det mera jobba. Min värd-pappa kommer åka hem till Sverige och missa sin Judas Priest konsert, så idag gav han mig två biljetter till deras avslutningsturné-konsert här i Paris på måndag. 2 biljetter helt bara sådär ändå. Jo man tackar. Fick även en Judas Priest t-shirt som jag ska ha på mig på konserten - på lån, såklart!
Fram tills nio jobbade jag och därefter har jag ätit Sushi med Au-Pair tjejerna+ Sussie. Gott och trevligt!

Nu ska jag sova, vakna och gå på skolavslutning. Imorgon är min sista arbetsdag. Sedan är min Au-Pair tid över.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0