"you gonna ran run run?"

Igårkväll åkte jag till Isabelle. Hon var så go och hämtade mig vid tåget. Skönt! Sen gjorde vi bujlongsoppa och åt bröd, drack te och åt svenskt godis och såg på Seven Pounds.
Sov ut länge länge idag och åkte in till Paris, mötte upp Amanda och utforskade Montmartre lite närmre. Fiiint det är. Jag längtar så till våren. Och det känns rätt lovande när termometern redan visar +14.
Till lunch gjorde vi äggröra,lax och sallad. Köpte även en rykande färsk baguette och för kalaset betalade vi 2 euro var. Skönt när man kan få det så billigt, så man kan spara slantarna till rean nästa vecka.
Vi såg på två av de tre sista avsnitten av Ung och Bortskämd och höll på att dö lite. Paulinas pappa är ju verkligen så menlös  och man kan aldrig sluta störa sig på honom..galet!

Nu ikväll är mina kära vänner Katarina och Sophie på I LIVE YOU. Jag är för krasslig för att gå och tycker att det är jättetråkigt. Men jag måste lyssna på kroppen som skriker nej nej nej. Ingefära-te får bli kvällens sällskap. Är förhoppningsvis himla pigg och glad imorgon för det är dyngjobbigt att vara orkeslös.

Hoppas er kväll är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0