SUGARPLUM














Sugarplum, 68 rue du Cardinal Lemonie, Metro: Cardinal Lemonie.

I torsdags åkte jag och mötte fina Sofie på Sugarplum. Ett amerikanst kafé med massor av goda tårtor, kakor och bakverk. Här finns även lunchmeny och alla kan prata engelska. Lugn och härlig stämning. Rätt bra priser också. Kan bero på att det ligger i Sorbonnes kvarter och att det bor många studerande i krokarna.

Vi drack te för två, något te som skulle vara renande för kroppen. Kan du vara bra med nyttigt te när man äter blåbärsmuffin, liksom. Här satt vi i närmare två timmar och pratade. Hade lite funderingar på hur jag ska göra efter sommaren. Om jag ska stanna eller ej. Måste se till att jag har bestämt mig under nästkommande månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0