my day






Rean startade inte idag. Den startar den 16e januari. Så det blev därav ingen rusch med vässade armbågar. Istället lugn lunch på ett härligt och mysigt ställe där alla sitter runt samma långbord och äter och där all inredning är återanvänd. Vissa rätter är Bio-märkta och de säljer massa bröd och faire-trade-märkta varor.
Här serveras också en himla go frukost som jag skulle vilja passa på. Ligger ju precis bredvid BHV (som jättestort Åhléns) och vid skridskobanan vid Hôtel de Ville så det vore en perfekt helgaktivitet med en långfrukost på detta ställe, sedan sridskoåkning efteråt. Ska bara få med mig någon som vill hänga på..

Efter lunchen gick vi på BHV en lång stund. En kvinna som testade Bh:ar gick ut i just bara BH:n och rotade fram en ny storlek. Mitt i varuhuset. Heeelt sinnes. Jag började tro att hon jobbade där (men senare gick hon ju in i provrumet igen..). Jag och Katarina bara gapade och Katarina sa: knäpp kort, knäpp kort! Men jag skrattade för mycket så det fick hon göra själv. Kanske dagens roligaste!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0