morgonstund

Upp i ottan och gick en promenad med Sara i vintermorgonen. Vi traskade genom byn och av någon konstig anledning luktade det spya överallt. Det skulle kunna ha förstört vår promenad, men vi fick andas med munnen istället. Gick till Coop och inhandlade nybakat bröd och sedan hem igen.
Nu har jag ätit en god frukost i lugn och ro till Efter tio med Malou. Sen packat klart, vägt väskan (prick 23 kilo!!) och fixat iordning allt som jag var tvungen att göra innan jag åker.
Nu sitter jag och har lite gråt i halsen, men jag vet att jag kommer må oförskämt bra om bara några timmar.
Linda skjutsar mig till tågstationen och hon ska tillsammans med Malin vinka av mig. Det blir kanoners hoppas jag.


Foto taget av mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0