L'arc de triomph










Foton tagna av mig.

Igårkväll gick jag och Katarina upp i Triumfbågen, vilket var en himla härlig upplevelse. Nu fick man blick utöver hela stan och man fick verkligen se hur stor den är. Jisses! Om man är under 26 och har EU-pass får man gå in gratis. Min kameras batteri tog slut på en gång, så jag måste upp igen och det är snart. Man blev lite rädda tt kameran eller telefonen skulle flyga iväg. Okej, lite rädd att man själv skulle fara med vinden, även om den inte var hård alls. Jag summerar ändå vistelsen som så; toppen!

Kommentarer
Postat av: isabelle

2011-01-16 @ 16:32:11
URL: http://isa
Postat av: isabelle

Aha det är DÖRFÖR det var gratis för mig, jenny, elin och julia när vi kikade på triumfbågen :P vi förstod inte riktigt men trodde det var för att vi var så snygga. nej då, men för att vi inte var fårn Frankrike :P

2011-01-16 @ 16:33:27
URL: http://isanylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0