j'ai la peche

Jag hade världens bästa torsdag. Tveklöst. Först var jag med på mammafikat på morgonen. Kaffe och bullar och barnen lekte. Därefter följde Katarina med mig och Vide till parken. På vägen hem somnade sötsaken i vagnen och när han vaknade till av att jag tog av overall och skor sa han bara:"mjau!" innan han somnade om igen.

På lunchen var jag som sagt på Sugarplum med Sofie och vi gick även en sväng förbi Panthéon. Pampig byggnad! Sen hämtade jag barnen på skolan och de hade båda med sin en varsin kompis hem. Pannkaka till middag.

Skypedejt med Linda var inbokad och vi pratade länge. Så himla kul att få se den människa man pratar med. Skönt att få ta igen alla missade samtal och all missad tid. Synd bara att man inte kan kramas genom Skype.

Klockan åtta stod jag och väntade vid Katarinas port. Då kommer hon och överraskar mig med blommor bara sådär. Hon är såå fin min vän Katarina. Guld! Vi drack te, åt ananas och jag fick smaka på en kaka hon hade bakat dagen innan. Efter mycket prat och skratt såg vi ett avsnitt av Maouro och Pluras kök och snaskade popcorn. Mer te och sedan var det dags att gå hem. Jag satte blommorna i vatten och sedan somnade jag gott.
Vilken dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0