Framme!


Resan idag har gått bra. Men väskan vägde inte 23 kilo, utan 25, men det gick bra ändå. Såg Lanas chef, Tony Irving, på flygplatsen och även han som spelar i Ondskan och Hip Hip Hora. Han blonda med födelsemärket på kinden, ni vet? Fast han var mycket mer luffig nu. Ett kändistätt Arlanda helt enkelt.

Appropå resväskan så kommer vi till kläder. Har spenderat aslång tid till att organisera mina kläder. Funderar på om det kanske finns någon second hand man kan dimpa av en massa kläder på. Har näst intill alla mina kläder här nu och dem får inte plats. Antar att det kanske blir bättre när alla vinterkappor försvinner. Men ändå. Galet. Fattar inte hur jag ska få hem allt sen i sommar.

Kul att träffa värdfamiljen igen. Barnen verkade glada att se mig och det glädjer en au pairs lilla hjärta eftersom jag var lika glad att se dem.
Nu är jag trött som en jag vet inte vad, så jag tänker bara dimpa ned i sängen och läsa tills ögonen slocknar. Imorgon börjar jobbet igen. Ska bli så kul att gå med Vide till parken. Äntligen. Så imorgon klockan åtta är jag på topp igen. WOHO!

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt o höra att du är framme och att väskan vägde 25, så vi kan känna oss lite starkare.. Du med dina älskade klädesplagg, fina värdfamiljen din kanske har en byrå till övers?

2011-01-04 @ 13:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0