COS


Shoppa shoppa shoppa. Ungefär vad som dagarna går åt till nu. Fast man inte riktigt har råd. Man blir köpgalen i denna stad.

Har glömt att berätta att jag och katarina gjorde fattiga riddare och köpte nybakad baguette till frukost hos henne i torsdags innan rean. Bästa frukosten för reashopping i Paris.

Igår var jag på Marc Jacobs och Colette med Sophie. Några andra butkier hann vi också med innan vi drack varm choklad på en bar där det var helt hysteriskt hög musik från någon slags bartrubadur. Knackig engelska och en jäävla bas.

Sen var det tacos med Amanda och Bella, hiiimla gött. Hade mixat en vegetarisk röra innehållande en massa nyttigt och grönt.
Sen iväg och drack ett glas vin med Katarina, Antonio och Jeremia. De hade ätit middag på samma bar. En tidig kväll blev det dock. Jag och Katarina köpte Oreos på metron ( det första paketet fastnade i automaten, så vi fick ta fram min lyckoeuro som jag hittade i min skinnjacka och köpa en till- då vips så ploppade båda ner. Skönt att få något när man har noll förväntningar), kokade te när vi kom hem och sedan skedade vi enda tills morgonen kom till oss. En lugn och skön morgon med grötfrukost  och dusch. Och sedan tantkaffe klockan 11 med resterande Oreos innan det blev dags för shopping igen. Full rulle men med lugn. Jag älskar't.

Kommentarer
Postat av: Lana

vad har du shoppat? :D

2011-01-18 @ 00:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0