jeudi

















Min torsdag i bilder.
Frukost med Katarina på PAUL, därefter mot Champs Élysses för bio. Det var vi och två till i sal 1 och vi såg "Somewhere". Gud vad jag har saknat att gå på bio!
När vi kom ut från bion var det sol på himlen. Lite shopping på det och en görgod lunch som grädde på moset.
Jobbade eftermiddagen och även kvällen. Då fick jag höra av en av pojkarna: "Jag älskar dig! Och jag älskar när vi får vara med dig själv!" Då är allt tjat och gnat som bortblåst ur ens skalle och man bara älskar sitt jobb!
En himla fin torsdag!

Kommentarer
Postat av: Mammis

Älskar dig <3, kramen

2011-02-04 @ 22:00:38
Postat av: Katarina

Jag älskar att vara runt med dig

2011-02-05 @ 22:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0