il fait du soleil








Här råder det oförskämt bra väder. Att det är nitton grader och sol en Februaridag går inte att förstå. Det känns precis som en vårdag i April. Galet galet galet.
Idag har jag hängt i parken hela dagen lång. Först med Vide på morgonen, sen med Sofie på lunchen, och sen med minsta barnen efter skolan. Årets första parken-glass intogs och jag har inget att klaga på.
Ikväll ska jag iväg på jazz, sedan ska jag ut och dricka drinkar med Isabelle och Amanda. Och imorgon åker Isabelle till Mickis i Mexiko. Herregud, de kommer ju ha samma temperatur som vi i Paris, så jag är inte avis, inte alls.


Kommentarer
Postat av: Alanmargrete

nice site keep it up ok

2011-05-13 @ 19:27:00
URL: http://alanmargrete.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0