tajörd

HEY!
Onsdag. Ingen nyhet att man blir trött på denna dag. Periodens mitt, liksom. Imorse hade vi bjudit hem lekkamrater hit till lägenheten. Skönt att slippa knåpa utomhus i den iskalla parken.
I eftermiddag har vi städat barnens rum, galet noga. Gjort läxor och grejat. Nu är jag faktiskt helt slut. Ska ta med mig en film och lite myskläder och gå till Katarina. Imorgon är jag ledig på morgonen. Vi ska äta frukost på något mysigt ställe, sedan gå på morgonbio. Känns som guld.
Och jag tror jag är sockerberoende. Antar att man "får det på köpet" när man flyttar hit. Smal som en fransyska trodde jag skulle komma på köpet när man flyttade hit, tji fick jag. Hej choklad!


My beautiful flowers!!

Kommentarer
Postat av: Lana

haha jaa, varför blir det alltid så utomlands. Men jag har oxå åkt på sockerberoende här.. hoppas det går över snart!

2011-02-06 @ 16:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0