skamlös brunch

Hejilihå!

Veckan är igång och det rullar på så fort. Kan inte fatta att det är torsdag imorgon redan. Helt ofattbart fort!
Igår blev det ingen bio med Jonathan, för han hade haft sönder sina glasögon. Jag är inte förvånad.

Så jag tog med mig själv på en springrunda. Det gick så bra att jag tillslut inte mindes hur många varv jag hade sprungit. Sen när jag sprang förbi ett hånglande par, och såg att de hade förflyttat sig. Jag sprang fem varv och sen körde jag upphopp, armhävningar, dips och situps innan jag stretchade. Det som är bäst med att träna i parken är att man kan göra alla de där konstigaste övingarna på plats. Det finns alltid någon annan som gör något ännu fulare.

Därefter åkte jag med Katarina till vår Sofie, åt chips och kakor och såg på "Maid of honor". Pratade om livet och döden och rymden. Haha. Djupa samtal inpå småtimmarna!
Eftersom jag var ledig hela förmiddagen idag så åkte jag med Katarina och sov hos henne. Jag känner mig så hemma där. I måndags när vi satt och pratade så råkade jag kasta ur mig "men vadå? hemma hos oss eller hos henne?". Oss var ju hos Katarina. Direkt efteråt sa jag "haha, hörde du att jag sa oss?". Då hade hon inte ens reagerat. Så jag kan väl säga att det är mitt andra hem.

Imorse sov jag till halv elva. Katarina kom och kröp ned och sov vidare efter att hon lämnat sina värdbarn. När vi väl klev upp kändes det som att jag var bakfull för att jag hade sovit så mycket och så gott.
Sen knatade jag iväg och köpte en baguette. Varm och färsk! Vi åt en supergod brunch bestående av just världens godaste baguette, juice, kaffe och gröt. Satt fint! Därefter läste vi en stund innan det var dags att hämta barnen.

Har jobbat 13-18 idag. Har känt mig som en 80åring på grund av all träningsvärk. Alla ner på knä och upp igen-rörelser har inte varit roliga. Men positivt är att träningen igår gav något.
Ikväll ska jag på Ragga klockan 20.30. Imorgon har jag sovmorgon. STÖRT att det är torsdag imorgon. Och bara en vecka tills Sara kommer och hälsar på.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Katarina

Gilla gilla gilla! Hemma hos oss är det kvalitetsbrunch som gäller, så äre bara!

2011-02-10 @ 22:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0