life is good

Idag har det varit en toppen-måndag. Sol, lekfulla barn i parken på morgonen. Lek i kojan hemma. Supergod lunch. Parkhäng med Katarina på lunchen, årets första picknick. Vi läste böcker, fotade lite gjorde jag också. Solade oss i det fina vädret!  14 grader varmt har det varit idag. 17 sade termometern som satt i fönstret.
När barnen slutat skolan var det många viljor som riktades mot parken-lek. Så vet ni vad vi gjorde? JO, vi gick till parken. Så idag har jag nog varit utomhus i stort sett hela dagen. Precis så vill jag spendera hela våren. Ute i solen, med en bra bok, eller med snälla och glada barn.

Ikväll= filmkväll med Katarina och Sofie.
Imorgon= Affären (svensk affär med svenska varor) på dagen. och Bio med Jonathan-mitt-i-vägen på kvällen.
Veckan rullar på.

Kommentarer
Postat av: Klara

Va kul att du trivs där borta! :) och vilken värme ni verkar ha - önskar att det vore lika varmt och skönt här hemma i Sverige...

Men va roligt att du håller på med dans fortfarande :) vad dansar du för ngt - jazz/balett/street? kram klara, uddans

2011-02-07 @ 21:17:42
URL: http://followyourownbeat.tumblr.com/
Postat av: Linda

Lät verkligen toppen, tänk att få känna solen värma kinderna. Hoppas vädret är kanon hela våren nu :D

2011-02-07 @ 22:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0