jag vill börja med att säga att det INTE varit en lugn helg.

Helgen har varit hur bra och rolig som helst på nästan alla sätt och vis. Ni ska få en superuppdatering inom kort, men just nu fungerar det inte att ladda upp bilder.

Fredag: Dansträning och utgång med Sofie, Katarina, Roos, Alex och Seb. Sov över hos Katarina.
Lördag: Musée d'Orsay med Isabelle, lunch hos mig, Pierre Hervé för macaronköp, hem till Isabelle, åkte och handlade, lagade middag, skypade med Mickis. Efter en massa hinder och krångel kom vi ut på en bar-runda utan dess like och när vi fick nog åkte vi taxi hem till mig och sov.

Söndag: Musée de la mode et textile med Isabelle och Amanda. Fika och tv-program tittande hos Amanda. Telefonprat. Nu är jag trött och ska se lite på Solsidan innan jag somnar för att ladda om batterierna inför en ny arbetsvecka.

Jag har alltså inte varit hemma och tagit det lugnt i helgen, inte varit tråkig och lat på något sätt alls. Tvärt om. Hur bra som helst!

Kommentarer
Postat av: sussi

åh vilken härlig helg det låter som! Krama bellas hårt från mig! Jag saknar ER! <3

2011-02-07 @ 10:22:15
URL: http://ssusannee.blogg.se/
Postat av: Linda

Oj oj oj, funderade vad som hänt med din uppdatering.

Hemmakvällar med mysigt sällskap är ju alltid trevligt meeen Inga lugna puckar helger däremot, det är dunderskoj. Keep on skojningsaktiviteta!! ;D

2011-02-07 @ 16:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0