guld

Sovmorgon är bara guld. Guld guld guld. Har haft en bra dag därefter. En snabb sväng i parken innan jag gick på lunchrast.
Då var det sopplunch på Il Cafè med Katarina och sen hade vi med oss fika till parken, satt där och fikade, pratade och läste tills det började dugga. Då gick vi till Svenska Kyrkans Kafé och satt där och läste vidare tills barnen slutade.

Idag när jag var barnvakt på eftermiddags/kvällskvisten så bad jag äldsta storebrodern ha ett öga på minstingen medan jag gick på toaletten. Vad tror ni händer då? Jo, minstingen har ju ritat på dörren när jag kommer ut. T y p i s k t ! ! TUR för mig att det var blyerts. Jag upprepar- TUR!! Haha.
I övrigt har det varit en mysig och lugn kväll.

Imorgon är det fredag. SKÖNT. Ikväll ska jag bara dricka te, måla naglarna, läsa och glo på play-program. I helgen blir det röj.
Och för intresseklubbens skull lägger jag till att jag är galet galet galet sugen på semlor.

Kommentarer
Postat av: Kataflina

Intresseklubben antecknar och för in de nya uppgifterna i arkivet.



Även en stjärnaupair måste väl få släppa lite på superkontrollen för att smita på toeletten? Ändååå!

2011-02-10 @ 22:22:09
Postat av: Amanda

Jag är meeed sugen på semlor & har varit i snart två veckor! Måste göras något åt detta dilemma...

2011-02-10 @ 23:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0