grazi

Hihi. Idag när jag, Katarina och Katarinas svenske hitflugne vän Fiffi var på Le Pain Quotidien (ett av mina favoritmat/fikaställen här i Paris) så var det en servitör som var lite väl vänlig med mig, lite pratglad och så vidare.
Jag skämtade om att jag skulle lämna mitt nummer på kvittot Katarina tyckte jag verkligen skulle skriva mitt nummer på kvittot, men jag struntade i det, för det vara bara en galen idé som for upp.
Men efter att vi betalat och sagt tack å hej så kom han efter mig och sa (han hade redan kollat på mitt bankkort vad jag hette) "Beatriche! Attend! Tiens!", och så gav han mig tre småbitar choklad, till oss tre såklart. Mellan chokladen låg en liten lapp med ett telefonnummer signerat av Alberto. Haha. Hur kul som helst, sånt händer inte mig ju. Sånt händer på film.

Kommentarer
Postat av: Linda

såg filmscenen framför mig, gud vad roligt/spännade. ;D

2011-02-24 @ 21:27:40
Postat av: Kataflina

Skärpning Beatriche!!! Det var en SKITBRA idé, det var bara det att vi saknade en penna. If you're gonna tell a story, tell it right. ROCK'N ROLL!!!

2011-02-25 @ 00:07:33
Postat av: Lana

Hahah fan vad roligt!!!

2011-02-25 @ 16:13:55
Postat av: charlotte

hihi fin historia att berätta för era barnbarn!

2011-02-25 @ 18:58:09
Postat av: isabelle

Haha, ja sånt där är ju verklgein sånt som händer i filmer bara :)

2011-02-28 @ 13:18:48
URL: http://isanylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0