Till the world ends I
































Vilken underbar ledighet! Jag har haft både min familj och därefter mina vänner från Sverige här hos mig. Inte förrän sent igår innan Fernanda och Linda skulle åka gick det upp för mig att de varit här på riktigt. Att jag fått visa mitt liv här i Paris. Fått dela med mig av upplevelsen med dem. Så oerhört underbart.
Det har varit full rulle med sevärdigheter, middagar, promenader, shopping, festande och picknick. Bortsett från några ynka regndroppar som avtog lika snabbt som de började falla vid Montmartre hade vi strålande sol hela tiden.

Något som också gjort sig påminnt är att det bara är 9 veckor kvar innan jag åker hem till Sverige. Jag fick möjligheten åka hem redan den 17 juni istället för den 30. Så det vägde mellan midsommar i Sverige eller två veckors semester i denna fantastiska våning i Paris. Jag har bestämt mig för att stanna två veckor extra, denna möjlighet får man inte många gånger i livet. Dessutom har jag underbara vänner här i Paris att fira midsommar med. Svensk midsommar picknick i Champs de Mars skulle inte sitta fel.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

HELT UNDERBART!!

2011-04-26 @ 15:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0