tankar som håller en vaken om nätterna

Ibland vill jag bara åka hem till Sverige och stanna där. Ha ett fast jobb eller studera på en utbildning jag älskar och ha träningsrutiner, min egna lägenhet med mitt eget porslin och mina saker. Och kunna träffa mina vänner när jag vill. Bli kär i någon som är kär tillbaka och som man kan pussa lite på när som.
Och ibland känner jag att jag aldrig vill lämna Paris. Som tidigare påpekat är jag förevigt förälskad i denna stad, men det är så jobbigt att behöva ha sådant avstånd till vänner och familj. Varför kan man inte få ha båda?


Kommentarer
Postat av: Lana

Jag säger detsamma!

2011-04-19 @ 10:20:47
Postat av: Linda

Bea min vän, håller så med dig men tänk vi är väldigt unga än <3

2011-04-19 @ 16:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0