Ma journée

Idag har det inte blivit mycket gjort. Känner mig oerhört trött och har fått ont i halsen. Vädret är 13plusgrader och mulet= inte sådär skitkul. Vilken tvärvändning från att häromdagen varit +23! Otippat som tusan.
Idag har jag varit med lilleman en sväng i parken innan det var lunch och sovdags för hans del. Sen gick jag till Katarina där jag fick varm choklad och annorlunda risrätt a la Katarina. Medan jag ringde farmor och tempo och svarade på mejl så tog hon en tupplur. Det såg så skönt ut så jag kröp ned jag också. Sen gick vi och hämtade barnen. Men utflyktsbarnen var sena så vi fick sitta och dricka kaffe i kafét i en timme istället (stakars oss, eller inte). Därefter gick jag och mellanbarnet och köpte läsk och jordgubbar som skulle bli ett av kvällens tilltugg. Det vankades nämligen filmkväll för äldsta killens klass och under tiden dem hade filmkväll så gick jag och Sofie på bio. Per-fekt! När vi kom tillbaka hade visst inte filmen slutat än så vi drack te och hade det mysigt. Har haft en sådan kväll som jag riktigt behövde. Lugn och inte alls fartfylld. Skippade baletten på grund av den onda halsen och hoppas på att känna mig bättre och piggare imorgon.

Barnen har studiedag imorgon och det känns helt galet att det är helg igen. Men skönt också. Vi ska tesa en ny klubb i helgen och det känns kul. Social Club blir det. Har haft planer på att gå dit hur länge som helst, men det har bara inte blivit av. Och vet ni vad? Förra helgen spelade ju Bob Sinclar på VIP Room, men alla kom inte in, så vi gick till en uteservering istället. Vi testade inte att gå in på L'Arc för vi var så less, MEN fick i efterhand veta att Beyonce, Alicia Keys, Keyne West och Jay-Z varit där. Surt! Haha.
Nästa vecka kommer mormor och morfar och hälsar på. Ska bli kul, hoppas på att de vill åka till Monets trädgård och till Versaille.
Nu ska jag glo serier och somna tidigt. Hoppas ni har det bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0