lundi, je t'aime

Jag älskar måndagar, som jag alltid påminner er om på just måndagar. Idag var det som i vanlig ordning parkhäng med barn och Amanda. Därefter fika hos ett av barnen, massor av helgprat dessutom.
Vid lunchen tog jag en joggingrunda, packade vintergrejer som ska hem till Sverige nästa vecka, lagade lunch, plockade och fixade med kläder tills det var dags att hämta barnen igen.
Gick till parken med föräldrar och barn, fikade mellis. För vår del croissants. Idag var det lite svalare än i helgen, det var skönt. Vid halv fem var det dags att gå hem igen för att hjälpa till med strykning och annat behövligt.
Efter middagen fick jag paltkoma, somnade en stund och nu ska jag iväg för att dansa zumba. Ikväll när jag kommer hem ska jag skriva om min kanonhelg. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0