lillebrur

Om ni bara visste hur fint Paris är nu. Om ni bara kunde känna värmen och se allt. Man vandrar omkring och är nöjd. Klagar lite på att det är för varmt. Klagar på värmen - och jag vet vad ni tänker MEN det gör faktiskt alla Svenskar i Sverige på sommaren också. Men man är nöjd ändå. SÅ bra.

Idag åt jag min lucnh hos Katarina. Hon lagade världens göttigaste curry rätt till mig och sen blev det efterrätt också. Hon hade kirrat jordgubbar. OCH som om inte det vore nog- vanilj gräddglass. Jag dog. Jag var så nöjd.
Nu på kvällen har jag krämat ur all min energi med långjogg i parken och även styrka. Nu är jag helt såsig i armarna och har ätit baguette och vindruvor till kvällsfika. Chaite på det och lite naturgodis Japanmix som jag hittade Pangbilligt på HEMA.
Ska läsa och se på någon serie, sen imorgon har jag sovmorgon. Ljuvligt är vad det är.
Imorgon är det en vecka till MAMMA PAPPA Å ADRIAN kommer. Fattar inte att de ska komma hit, till min vardag här. Mitt liv här. Jag ska få visa dem var jag bor, var jag brukar gå. Känns underbart. Känns som att jag kommer vara superklängig på dem. 4½ månad sedan jag fick se dem. Ska bli kul.






Adrian och jag i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0