fesses

Ikväll har jag testat på Barre au Sol (Floor Barr). Legat på golvet lite som ett fån, men det var inte lika jobbigt som jag trott. Jag inväntar i alla fall träningsvärk på de mest konstiga ställena, enligt Lanas erfarenhet skulle det resultera i sådan. Under passet hamnade jag olyckligtvis bakom en anorektisk kvinna i 30 års åldern, så jag var smått illamående under hela passet. Och när jag klev utanför salen hade jag en fruktansvärd huvudvärk. Kunde inte gå på Zumban som tänkt. Inte hela världen. Kul att ha testat på något nytt ikväll.

Hade innan träningen en mysig eftermiddag med Vide. Vi åt mellis. Han drack "Äckeljuice" (Äppeljuice) och sa massa skojsaker. Sen dansade vi som galningar till Michael Jackson medan jag samtidigt strök kläder. Sen myste vi och såg på Bamse. Gött!


I den här salen har jag de flesta av mina dansklasser.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0