Bienvenues à ma Paris

Ikväll återförenas jag med Mamma Pappa och Adrian. De kommer vid sjutiden till lägenheten och stannar till måndag. Ikväll ska vi kramas. Rigmor och Mats bjuder på baguette, vin, ost och välkomnar finisarna.
Sen går vi till Eiffeltornet och ska faktiskt ta en tur upp också!
Därefter tänkte jag ta med dem på en promenad vid Geogre V, förbi Triumfbågen och gå Champs Elysées hem innan vi ska sova sött. Imorgon åker vi till Dinseyland. Jag kan inte riktigt förstå att det är sant att jag ska få träffa dem. Så länge sedan. De ska få komma till mitt liv i Paris. Åååh.

Och nästa vecka på tisdagen trillar första vänninnan in, MALIN! Och tjejer, vi kommer få kanonväder!
Kan inte beskriva med ord hur glad jag är.



Kommentarer
Postat av: Fernanda

Fyfaaan vad jag längtar!!! Ha det så underbart med familen så ses vi snaart :) <3

2011-04-16 @ 13:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0