alla är bäst

HEY!
Jag skämtar inte när jag säger att detta var den snabbaste jobbveckan jag någonsin varit med om. SWOOOSH så var det Fredag imorgon igen.
Dagen idag var nice. Sovmorgon, parken med lillen, parken med Amanda, Poppi, Bella och Katarina, parken med mellanbarnet&co, middag, barnvaktning och sen över. Minstingen har varit så rolig idag. Jag vet inte hur många gånger jag funnit mig själv storskrattandes över saker han sagt och gjort. Alltifrån pruttljud med tillhörande moves till att berätta att alla är bäst. Alla. Är. Bäst. Och igår beatboxade han för fullt. Världens goaste!
Världens o-goaste bränna har jag också fått idag i solen. Så imorgon på skoldiscon blir det kavaj på. Temat är Rymden och jag och några andra aupairer ska agera DJ. Jag har gjort några spellistor som jag tror kommer krackalacka dansgolvet. Får hoppas på det bästa. Ska ha lånad glittrig kavaj och inviga mitt rosa läppstift.
Därefter blir det kärt återseende på VIP. Längesedan vi var där nu. SOM jag har längtat efter att dansa ordentligt.
I helgen ska jag bättra på min bränna, jämna ut det vita linnet jag har kvar när jag tar av mig det jag haft på mig under dagen.

Och! Jag fattar inte riktigt att jag bor i Paris. Känns så jäkla coolt mellan varven, när dagen gått och det dagliga är utfört. Jag är föralltid och för evigt förälskad i den här stan.

PUSS PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0