V.I.P ROOM


















1. On the go. Till tåget. 2. Här frågade vi om vägen till VIP ROOM och de fina hotellherrarna lät oss låna toaletten också. "Four Seasons" hette detta fancy hotell och låg vid George V. 3. Ville ta med mig sminkbordet hem, men det rymdes tyvärr inte. Inte ens i min magic purse. 4. Hotel du Louvre 5. Bellsan på VIP ROOM. Höll på att smälla av när vi skulle betala. 50 Euro för två drinkar :O 6. Här har många kändisar varit och festat. Det tyckte vi var ganska häftigt. 7. Den bästa DJn någonsin. Jag blev förälskad kan jag påstå. Det gick inte att kliva av dansgolvet. Vilket drag! Att tillägga är att vi hade svinont i fötterna vif halv fyra, men var kvar till halv fem innan det var dags för baguette och cadeaux (crèpes med nutella bjöds det på) 8. Den här parven sprang omkring och dansade hejvilt bakom dj-båset. Där fick förståss bara speciellt folk vara. De med pengar.

Helt sjuk kväll. Den bästa utekvällen hittils. Metron öppnade klockan sex och vi var hemma rätt.. tidigt. Idag fick vi dock veta att det finns nattbussar. Men nu vet vi ju det till nästa gång. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0