såååååååå glad









Nu börjar jag smått förstå att jag bor i en storstad à 12 000 000 pers. Igår träffades jag och Bella på Champs Elysées och vi vandrade den lååååååånga gatan ned och strosade i de kvarer där YSL, Prada m.m har sina showrooms. Vi gick förbi hotellet där Carrie bor på när hon är i Paris och därefter fikade vi på ett fik med utsikt över Eiffeltornet. Vi snackade ikapp, lade orden i varandras munnar och drack chocolate chaud (varm choklad). Vi skulle till metron, hamnade fel och kom rakt under eiffeltornet. WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW! Så stort! Jag blev så storögd och ryste. Fatta vad jag har tjatat om det där tornet, att jag ska gå upp. Vad tänkte jag med? Det är ju skyhögt?! Så himla häftigt.

Jag plankade på metron med bella och kom hem oskadd igårnatt. Fatta att jag bor här :D!

Kommentarer
Postat av: Jessica

som du har drömt om detta! helt sjukt ju! njut av varje sekund!

2010-09-03 @ 20:31:52
Postat av: Karin

Bea! Det ser underbart ut! Du passar in perfekt! Helt galet!

2010-09-03 @ 22:54:29
Postat av: Fernanda

UNDERBARA KVINNA! Vad jag Älskar att titta på bilder och höra om dina dagar där borta! Åah får abstinent, vill se meeeeeeeeeeer!

2010-09-04 @ 14:56:44
Postat av: Isabelle

Snygging där ;)

2010-09-05 @ 16:22:14
URL: http://isanylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0