La défence

Igår kastade jag mig ut i Paris metrodjungel. Lite nervös var jag ju, men den var så lätt och snäll så det var inga problem. Därempot att det kan vara så fruktansvärt svårt att hitta på varandra hade jag inte kunnat ana. Jag och Bella bestämde träff för shopping och letade efter varandra hur länge som helst på Zara. Kruxet var bara det att vi var på olika affärer. Inte så konstigt med andra ord. Vi shoppade lite nytt och drack smoothies och kaffe. Tittade på stora trappan. Vi fick båda smått panik i butikerna för det är ett superstort shoppingcenter med supermycket människor i alla butiker. Det betyder fullproppat med folk och väldigt kvavt. Inte det allra bästa shoppingcentret om man blir less av folk, men nu vet vi det. Lite tufft var det att se alla stora höga byggnader och den stoooora trappan såklart.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0