il pleut, je pleurs

Idag har det regnat i Paris från och till hela dagen. Lika har humöret gått upp och ned hela dagen. Ikväll hade jag planerat att besöka en potentiell dansskola (som inte svarar på mitt mejl som jag kämpade med så idogt), vara superpigg och ta en kvällspromenad förbi Moulin Rouge och vidare till Sacre Coeur. Knäppa fina kort, tända ljus i kyrkan för folk som är i mina tankar. Titta ut över staden. Andas in och förstå att jag sitter där och att jag bor där någonstans bland alla hus och lägenhetr. Men jag orkar inte.
Ibland tar energin slut och jag antar att alla spänningar börjar släppa nu, all nervositet har väl runnit ur och det är väl det som gör det. Det är väl det som orsakar tröttheten. Om jag orkar så fixar vi metrokort idag. Vore riktigt bra. Kanske en kopp kaffe piggar upp? Vad tror ni? Eller så kan någon få komma och ge mig en feting-jättegos-kram?

Jag har tänt ljus här i rummet mitt, två stycken. Ett för er där hemma och ett för de som är i himmlen. För att mina tankar går till er.

Kommentarer
Postat av: Sussi

jag tänker på dig ofta :) <3

2010-09-08 @ 21:11:15
URL: http://ssusannee.blogg.se/
Postat av: Kusin Charlotte

vi tänker och pratar om dig ofta. hur du har det och hur gärna vi vill hälsa på. Helena är alldeles enormt stor just nu och bebisarna kommer alldeles strax. Annas mage har också börjat bli stor! igår var jag i gerdal för sista gången eftersom att de planerar att flytta tillbaka i veckan. Frankrike låter alldeles underbart men det är okej att sakna också! puss, gullrumpa

2010-09-08 @ 22:05:17
Postat av: Lana

Du finns i mina tankar ofta !

2010-09-08 @ 22:13:49
Postat av: Syster

Miss you tooooooooo sistah =)

2010-09-09 @ 07:58:40
Postat av: Linda

Kan inte plugga för jag tänker på dig så mycket nu vännen! (inte kollat en enda blogg, din förtjänst, funkar ju inte då, tusen tack för dina visdomsord)

2010-09-09 @ 12:10:30
Postat av: Linda

förutom din då <3

2010-09-09 @ 12:11:27
Postat av: Fernanda

Gumman! Du ska veta att jag tänker på dig :) Mys ner dig och må lite dåligt (det FÅR man.) så ska du se att morgondagen ser mycket ljusare ut <3

2010-09-09 @ 16:15:26
URL: http://fernandacarvallo.blogg.se/
Postat av: julia

<3

2010-09-09 @ 19:52:41
URL: http://creatingjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0