honey, I'm home!

Igår på morgonen packade jag min väska för att vara beredd när försäkringsbolaget ringde. Klockan 11 blev det klart att jag skulle åka med ett flyg med avgång klockan 14. Det var näst intill bara att samla ihop de sista sakerna, äta fika och hoppa in i taxin till flyget.
Resan gick bra, men var jobbig. Dels för att det rann ur näsan och ur skadade ögat titt som tätt och dels för att öronen gjorde djävulskt ont vid landning. På Arlanda stod en grinandes mamma och väntade. Konstigt men också hur skönt som helst att komma hem efter all oro. Väl hemma fick jag det jag saknat mest - tacos och Marabou Daim.

När jag slog på tvn och upptäckte att det både var "Halv åtta hos mig" OCH "Idol" på tablån kändes det extra bra. Ligga hemma i soffan med mamma och halvt sova framför tvn medan en brasa värmde oss var guld värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0