dimanche









Söndagsdejt med Isabelle vid Châtlet. Inte lika lätt att hitta rätt när man inte hade Caroline med sig. Men vi hittade till ett bra och billigt (tror vi iallafall) falafelställe och mumsade i oss varsin falafel.
Därefter gick vi i myskvarterten och sökte ett fikaställe. Vi bestämde oss för att jag skulle smaka macarones för första gången så vi satte oss på ett restaurang-fikaställe och beställde in. Läste tidningar, skrev i almanackorna lite och drömde oss bort för fyrahundraåttiotusende gången.
Solen har tittat fram och kanske går jag till Parc Monseau om jag känner för't. Körde på med långkjol idag också. Och appropå kläder finns det riktigt bra second hand pärlor här i krokarna. Sådana plagg som skulle ta slut på en sekund i Gävle. Pärlor var det.
Idag kommer Jessica hem från Turkiet, och mamma&marina från Tunisien. Hoppas ni haft solen på sin sida.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Linnea Stranda

Jag älskar dig och jag älskar din blogg! det är alltid dagens höjdpunkt att få gå in här och se alla dina fina och mysiga bilder och hur du har det, det piggar upp i den gråa tråkiga vardagen här hemma. PUSSSSS <3

2010-09-12 @ 20:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0