XOXO

Idag har jag tagit bilen (har inte kört bil på 2,5 månad, men jag fickparkerade som en stjärna ändå) in till stan och långlunchat med Lina. I typ tre timmar. Vi hade bästa Wayne's platsen och folk ville ha vårt bord. Men det struntade vi i. Vi åt Favoriten och mumms vad det var gott!
Trots umgänget och trots att jag är dyngtrött vill jag helst av allt ha sällskap. Jag tror jag håller på att bli galen. Kan-inte-vara-själv-knäpp, finns den sjukdomen? Isåfall lider jag av den. Så kom gärna och våldgästa mig om ni har en tråkig söndagkväll.
PUSS


Jag saknar att sällskapa med er i matsalen och skulle helst umgås med ungefär en sådan här hög med fantastiska personer på samma gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0