so happy/sad I could die

J'ai reussi

Det är kul när man får bra betyg för mödan. Det fick jag idag, på Franskaprovet. Det kändes så himla kul att få bra resultat i ett ämne som jag gillar och går in för. Lana åker till Paris i helgen och jag skulle kunna göra nästan vad som helst för att få vara i hennes skor och se allt som finns att se i den underbara staden som jag är helt förälskad i.
Snart, snart är det min tur hoppas jag.
Lana och Hampus var för övrigt på tv-skärmarna i skolan idag. De har nämligen vunnit SM i latindans. Så himla duktiga. Grattis, grattis!

Now I am leaving all my worries at home (eller några böcker åker med) och åker till Övik över helgen.
Jag älskar Övik. Iallafall så blir det nog inga utomlandsstudier nästa år för min del. Jag väntar istället till efter gymnasiet.
Det blir lättast så. Min dröm om Paris får fortsätta i mitt huvud i något år till. Men sedan. Sedan bär det av.


Det här skrev jag alltså för två år sedan, 22 Oktober 2008. Jag blir alldeles tårfylld.

Kommentarer
Postat av: Lana

åååh vad roligt! du uppfyllde din dröm!! inte många som gör det så snabbt som du gjort det :)

2010-10-10 @ 01:05:39
Postat av: isabelle

Håller med Lana. Inspirerande att du uppfyllde din dröm. Det får oss andra (iallafall jag) peppad på att uppfylla våra :)

2010-10-10 @ 18:34:20
URL: http://isanylen.blogg.se/
Postat av: Fernanda

Det här är ju så himla fint så det finns inte.

2010-10-10 @ 20:05:47
Postat av: Matilda Hammar

hur går allt då? :D

2010-10-13 @ 13:33:39
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0