snöstorm



Idag väckte mamma mig med droppar som vanligt. MEN hon sa "Det snöar!", och det hör ju inte till vanligheterna. Men vi körde hem ändå, med sommardäck. Det gick bra det!
Hemma var jag klockan sex och då började jag baka muffins, för att jag väntade besök. Middag hann jag också äta innan Karin, Julia och Isabelle kom hit. Vi har haft det så underbart mysigt och trevligt. Pratat gamla minnen, som jah helt och hållet hade glömt bort. Det är så härligt för man minns ju alltid olika saker. Så, kortfattat - jag har skrattat mycket ikväll. Härligt!

Så återigen, imorgon är det läkartid. Jag hoppas så innerligt att jag kan beställa en Parisresa till i början på November imorgon. Hoppas hoppas hoppas.
Imorgon ska jag även klippa page (ÄNTLIGEN) och luncha med Linnea och Ida. Jag skulle behöva gå till tandläkaren och dra ut min visdomstand som har mördat mig hela veckan (och mördade mig i somras), men jag är för rädd att det ska göra ont... jag ringer på måndag om det inte gått över då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0