slick-torsdag?

Tack för tipset Lina! Dit vill jag åka och glo efter brallor. Men jag har faktiskt investerat i ett par gina-jeans idag. Hoppas de ska duga ett tag. Införskaffade mig även ett stickat pannband (gömmer frisyren bra), tvättlina och klädnypor. Det sistnämnda för att sätta upp foton ovanför sängen. Så nu kommer jag ligga och sova under massa fina sommarminnen. Känns riktigt bra!
Känns dock inte lika bra på kontot, eftersom jag inte har någon inkomst förrän jag kommer tillbaka till Paris. MEN nästa vecka sitter jag barnvakt nästan varje eftermiddag, så då klingar det gött i kassan.
Ikväll får vi se om det blir nogon krogrunda med Ekan eller ej. På lördag är det Oktoberfest, och det ska bli så jämarns skoj. Hihi.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det kommer vara det bästa du nånsin gjort, bilderna alltså. Det är underbart!

2010-10-29 @ 10:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0