SKAPA

Tack vare dig, Jessica är jag sjukt inspirerad. Jag har redan börjat skissa kläder och jag är SÅ nöjd med din "vinterjacka". Och så vill jag veta vad det där gratisfotoredigeringsprogrammet du hade på din dator hette?

Nu när jag inte gör något om dagarna ska jag försöka att vara kreativ och göra saker som att skissa och rita kläder, titta på mönster, kanske försöka sy utan att bli tokförbannad och jätteovän med symaskinen, måla och fota. Jag vill gärna läsa en bok också. Och pyssla med mina fotoalbum. Det vill jag göra.


Denna teckning målade jag på bilden för ungefär tre och ett halvt år sedan.

Kommentarer
Postat av: Jessica

åh vad glad jag blir! Tack bea, detta gjorde min dag! :D <3

2010-10-19 @ 08:12:29
Postat av: isabelle

Gud vilken fin bild bea. den borde du rama in och sätta upp på väggen :P

2010-10-19 @ 22:48:26
URL: http://isanylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0